Inovativní koncept SOLODOOR CENTRUM získal ocenění Franchisor roku 2024

Praha 2. července 2025 (PROTEXT) – Společnost SOLODOOR CENTRUM s.r.o., která koordinuje síť prodejen kvalitních českých interiérových dveří a zárubní na bázi franchisingu, vyhrála jubilejní 10. ročník prestižní soutěže pořádané Českou asociací franchisingu (ČAF). Porota ocenila zejména kvalitu služeb, stabilitu konceptu a schopnost inovovat i ve chvíli, kdy tržní podmínky nejsou zrovna příznivé.

Firma SOLODOOR CENTRUM vznikla v roce 2013 jako rozšíření obchodní strategie tradičního sušického výrobce dveří SOLODOOR. Dnes provozuje 2 podnikové prodejny, zastřešuje síť 17 franchisových prodejen v Česku i na Slovensku a za poslední rok vykázala z hlediska prodeje rekordní výsledky a dosáhla 18% meziročního nárůstu. Nejnovější pobočka byla otevřena letos v dubnu ve Znojmě a do konce roku je v plánu otevření minimálně dalších 2 prodejen v České republice a 1 na Slovensku.

„Ocenění vnímáme jako další skvělou motivaci, určitě ne jako završení mise. Koncept jsme od začátku stavěli jako velmi ambiciózní s potenciálem až na vyšší desítky poboček. Počítáme tedy s dalším růstem v počtu prodejen i obratu, přičemž nutností je neustálé zlepšování servisu pro naše partnery a přinášení nových nástrojů, které jim ulehčí podnikání,“ říká Bc. Martin Kupka, MBA, ředitel společnosti SOLODOOR CENTRUM a dodává: „Je radost sledovat, jak někteří naši partneři otevírají druhou nebo i třetí prodejnu. To je pro nás důkaz, že náš koncept funguje. A ocenění od České asociace franchisingu nás těší hlavně proto, že si naší práce všímají i lidé zvenčí.“

Firma staví svou konkurenční výhodu na kombinaci krátkých dodacích lhůt a nabídky atypických produktů zákazníkům s propracovanou podporou svých franchisantů. Celý koncept je postaven na silné tradiční české značce a komplexní podpoře franchisantů. Každý dostává nejen základní know-how a profesionální školení, ale také rozsáhlou marketingovou podporu, technické zázemí či právní pomoc. Cílem je usnadnit franchisantům práci, aby se mohli plně soustředit na své podnikání.

“V SOLODOOR se tradice, která navazuje na historii dřevařského průmyslu v Sušici, potkává s inovacemi. Ať už jde o aktualizaci nabídky produktů podle současných trendů, zavádění nových nástrojů pro efektivnější provoz (např. zdokonalování objednávkového systému) nebo propracovaný systém školení, který rozvíjí jak produktové znalosti, tak prodejní dovednosti. Celý systém je nastaven tak, aby se franchisant mohl plně soustředit na své podnikání a zároveň držel krok s vývojem na trhu,” uzavírá Martin Kupka.

 

Zdroj: Solodoor Centrum

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.