
Praha 6. května 2025 (PROTEXT) – GymBeam dnes oficiálně spustil svou mobilní aplikaci na českém trhu. První verze aplikace přináší zejména rychlý, přehledný a personalizovaný zákaznický zážitek. Ten ocení všichni milovníci sportovních výživových doplňků, kteří kromě zdravé stravy preferují také pohodlné a rychlé nakupování.
Fanoušci nejen sportu, ale také aplikací, se dočkali. Společnost GymBeam zahájila strategický krok v digitální transformaci firmy – v polovině dubna spustila svou vlastní aplikaci na Slovensku, k dnešnímu datu je dostupná i v České republice. Aplikace je plně propojena s celým sortimentem e-shopu GymBeam a nabízí mimo jiné také rychlý 1-click checkout, platby přes Apple Pay a Google Pay nebo personalizovaná doporučení produktů.
Uživatelé aplikace se mohou těšit i na exkluzivní akce a výhody – například aktuálně spuštěnou uvítací slevu 10 % na produkty vlastních značek, dárky k nákupu nebo speciální slevové kódy.
„Spuštění mobilní aplikace je pro nás klíčovým krokem. Je to odpověď na potřeby zákazníků a zároveň nástroj, jak zlepšit zákaznický zážitek a také optimalizovat naše akviziční i retenční kanály. Díky aplikaci máme větší kontrolu nad celým procesem nákupu, můžeme využívat push notifikace, lépe pracovat s daty a nabídnout lidem pohodlnější cestu k našim produktům. Navíc 80 % našich zákazníků už dnes nakupuje přes mobil,“ komentuje Dalibor Cicman, zakladatel a CEO společnosti GymBeam.
GymBeam zároveň připravuje další fázi vývoje aplikace. Do budoucna počítá s propojením na Apple Health a Google Fit, doporučováním produktů na základě sportovních výsledků a aktivit nebo s exkluzivním tréninkovým obsahem a věrnostním programem. Cílem je vytvořit silný ekosystém pro všechny, kdo žijí aktivním životním stylem a hledají partnera nejen pro nákup sportovní výživy, ale i pro motivaci, plánování a celkový well-being.
GymBeam dlouhodobě buduje silnou komunitu sportovců a zdravě smýšlejících lidí napříč Evropou. Spuštění aplikace je tedy přirozeným dalším krokem na cestě ke kvalitnějšímu zákaznickému zážitku. Ačkoliv se jedná o první verzi, vývoj probíhá interně s cílem rychlých iterací a maximální kontroly nad kvalitou. Aplikace je nyní dostupná v Česku a na Slovensku, postupně se budou spouštět verze i v dalších zemích, ve kterých společnost působí.
Mobilní aplikace GymBeam je nyní ke stažení v App Store a Google Play.
***
O GymBeam:
GymBeam je s obratem přes 200 milionů EUR za rok 2024 nejrychleji rostoucím fitness e-shopem v Evropě. Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má tisíce produktů, z toho převážnou většinu tvoří vlastní výroba.
Společnost od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 16 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie. V roce 2025 se chce soustředit i na rakouský a švýcarský trh.
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.