První zahraniční prezentace LEPAS – nová definice špičkové mobility na indonéském autosalonu

Jakarta, Indonésie, 20. července 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – V dubnu letošního roku Chery Group oficiálně představila svou novou značku LEPAS a vydala se na globální cestu za vytříbeným životním stylem. Jako klíčový krok v rámci své globalizační strategie se LEPAS představí v zámoří na mezinárodním autosalonu v Indonésii, který bude zahájen 23. července.

Výběrem Indonésie – klíčového trhu jihovýchodní Asie – pro svůj zámořský debut demonstruje LEPAS svou strategii zaměřenou na budoucnost a neochvějnou důvěru v rozvíjející se trhy po celém světě. Na letošním mezinárodním autosalonu v Indonésii uvede do života LEPAS motto své značky “barvitý život, mistrovská jízda” na půdě nejživějšího výstavního prostoru této akce. Značka promění svou výstavní plochu v prvotřídní lifestylovou dráhu, kde se spojí výrazné barvy, rafinovaný design a interaktivní prvky, aby poskytla skutečně pohlcující zážitek, který se vymyká běžným automobilovým expozicím. Na místě bude přítomen také šéfdesignér společnosti LEPAS, který se zapojí do podrobných diskusí s návštěvníky a zástupci médií, aby prozkoumali nekonečné možnosti elegantní mobility budoucnosti.

Značka LEPAS se drží své vývojové koncepce “odněkud někam” a aktivně se začleňuje na indonéský trh urychleným budováním komplexní prodejní a servisní sítě, aby přesně vyhověla potřebám místních zákazníků.

Na tomto autosalonu LEPAS poprvé představí své hvězdné portfolio produktů – L8, L6 a L4. L8, referenční (předváděcí) SUV ve svém segmentu, kombinuje elegantní styl s technicky vyspělou palubní deskou, pohodlným prostorem a rozsáhlými bezpečnostními prvky, což z něj činí ideální volbu pro městskou smetánku usilující o vybraný životní styl. Na autosalonu budou mít premiéru také zcela nové modely L6 a L4. Tyto vozy s nejlepšími výkony v segmentu rozšíří přitažlivost značky LEPAS pro širší okruh zákazníků – od obyvatel měst, kteří si potrpí na módu, až po vysoce náročné jedince, kteří hledají individualitu – a společně tak poskytnou zákazníkům po celém světě zážitek z prvotřídní značky, která v sobě spojuje výjimečnou hodnotu a vyšší kvalitu.

Celosvětová premiéra LEPAS je teprve začátek. Indonésie se stala jejím strategickým odrazovým můstkem a značka rychle pokračuje ve své misi stát se „značkou volby pro prvotřídní životní styl” po celém světě. Na tomto autosalonu představí LEPAS nejživější expozici – ne pouze jako vizuální podívanou, ale také jako symbol svého odhodlání objevovat a přijímat pestrý život a kulturní rozmanitost. Značka LEPAS, poháněná technologiemi zaměřenými na člověka a hovořící univerzálním jazykem barev, se nyní z Číny vydává na svou globální cestu a vede novou generaci vysoce aktivních městských obyvatel k jejich ctižádostivé vizi špičkové mobility.

 

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2733869/LEPAS_product_portfolio.jpg 

 

KONTAKT: Kelvin, +86-13602457596, tanpeiwen@mychery.com